Bölümler | Kategoriler | Konular | Üye Girişi | İletişim


>İSLAMİ BURJUVA İÇİN ÖNCE MARKA .........

İSLAMİ BURJUVA İÇİN ÖNCE MARKA

Son dönemde İslami burjuvaya tasarladığı evlerle dikkat çeken Vogue Interiors'un sahibi İç Mimar Şafak Çak , Türkiye'de farklı bir muhafazakar kesimin oluştuğunu düşünüyor. "Süpürgelikler için bile metresi 200 eurodan Prada marka kullanıyoruz. Yurtdışında bir otelde gördüğü Swarovski musluğu evinde görmek istiyor. Üst markalı ürünlere çok büyük bir talep var" diyen Çak, burada kalite kavramının da çok fazla konuşulmadığına, önce markanın geldiğine dikkat çekiyor. Çak, bu kesim için üst gelir grubuna hitap eden birçok markanın ev koleksiyonu oluşturduğunu anlatıyor.

Müşteri grubunun üçte biri muhafazakar kesimden ulaşan Çak, bu kesimin beğendiği birşey varsa krizi de pek önemsemediğini vurguluyor. Çak, "Krizden etkilendik diyemem. Sadece biraz frene bastık. Çünkü kenarda parası varsa mutlaka harcıyor. Diğer müşteri gruplarım ise, daha temkinli hareket ediyor ve süreçleri uzatıyor. Örneğin evinin yapımı 6 ay sürecekse bunu bir yıla çıkarıyor. İnsanlar biraz soluklanıyor. Bu grup için kalite ve çalıştığı şirket de büyük önem taşıyor" diyor.

MARKA BAĞIMLILIĞI BİR DİN GİBİ

- Dini inancı daha az olan, daha marka bağımlısı oluyor.
- Marka da din gibi bir yere bağlı olma ve kendini ifade etme gereksinimi olarak görülüyor.
- Dinin ağır bastığı bölgelerde markasız mağazalar daha fazla bulunuyor.
- Marka bağımlısı müşteri, başka hiçbir markayı kullanmıyor.
- Herkesin içinde kullanılan veya tüketilen ürünlerde marka bağımlılığı daha güçlü.
- Başkalarının görmediği ürünlerde marka algısı düşüyor.
- Marka algısı, dışa dönük insanlarda daha yüksek.
- Gelir arttıkça marka bağımlılığı artıyor.

Referans

kendi notum...........Filistinde insanlar ölürken prada süpürgelik peşinde koşan tüm İNANDIM ZANNEDENLERİ ESEFLE KINIYORUM....... >:(

Şu an elimden başka birşey gelmiyor...... :-[

Elimizden gelen en güzel şey zaten; dua...

:-\


Güncel Haberler

MollaCami.Com