Bölümler | Kategoriler | Konular | Üye Girişi | İletişim
Komiğim, komiksin, komik:)
Arkadaşlar herkes komik bulduğu bir resmi koysun:) maximum iki..


[IMG]http://img75.imageshack.us/img75/6338/milligorusforum17170351ol6.jpg[/img]
gerçekten komikmiş teşekkürler.. :D

İki muratı alır bir limuzin yaparız işte böyle. ;D ;D
işe başvuru formu süper ötesi süper, :o
insanın gerçek olacağına inanası gelmiyor .....

Buna ne diyeceksiniz?
:-\ :-\

:D :D :D
hemde hayati bir denge ;D ;D ;D
Bu çok komik ya :o ;D :D
hemde hayati bir denge ;D ;D ;D
:D :D

Çok ilginç gerçekten:) Dünyada var mıdır bir tane daha bi gözü mavi olup diğer gözü de mavi olan? ;D ;D ;D
hepside süper ya....
çok güldüm....
emeklerinize sağlık kardeşlerim...